۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان ملکشاهی ایثارگر هستند

هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان ملکشاهی ایثارگر هستند

ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان ملکشاهی ایثارگر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز یکشنبه همراه با سلطان زاده معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، داراب پور رئیس حراست اداره کل و دربین رئیس بنیاد شهید شهرستان ملکشاهی با امام جمعه ملکشاهی دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهرستان ملکشاهی با وجود هشت هزار ایثارگر در طول دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود برجای گذاشتند، افزود: این مردم شایسته بهترین خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: با تمام توان برای خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسینی احمد فداله امام جمعه شهرستان ملکشاهی نیز از خدمات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای جامعه ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین در دیدار با شیرزادی فرماندار شهرستان ملکشاهی و اعضای شورای شهر ملکشاهی با تقدیر از حمایت‌های فرمانداری ملکشاهی در راستای حمایت از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: ایستادگی و مقاومت مردان و زنان بی دفاع ملکشاهی در هشت سال دفاع مقدس از یادها نخواهد رفت.

وی همچنین از اعلام آمادگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای بازسازی تابلوهای مزین به عکس شهدا با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر ملکشاهی خبر داد.

وی تصریح کرد: قرار است با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، فرمانداری و شهرداری ملکشاهی بیش از ۱۰۳ تابلو و تصویر شهدا در این شهرستان بازسازی شود.

هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان ملکشاهی ایثارگر هستند

شیرزادی فرماندار شهرستان ملکشاهی نیز با اعلام حمایت از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بیان کرد: در بحث اعتبارات به طرح بازسازی تابلوهای شهدا در شهرستان کمک خواهیم کرد.

محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین در سفر به شهرستان ملکشاهی با خانواده شهیدان ملک مومنی، فریدون نور، رشید مامی، محمود عباسی، مصطفی اروس، شریف برمو و جانبازان سرافراز صید عبدی، ابراهیم ذوالفقاری، نصرالله علی حسینی دیدار و سرکشی کرد.

کد خبر 6270530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha